Friday, May 28, 2010

Invazie

S-au scurs toate cuvintele din noi... Au plans de dor norii si cerul... si stelele. Au plans de dor dar acum ne-au gasit.
S-au scurs regretele din coltul unui suflet. E senin, e soare... lumina lumina lumina! Colt de suflet, incotro mergeai?

Am daramat zidul dintre noi, l-am sfaramat in mii si mii de bucatele. L-am transformat in praf, praf de stele, iar acum il suflam ca vantul sa ni-l fure si sa ni-l poarte pe valurile marii...
Visez langa tine, visez cu tine, visez pentru tine.Am renuntat de tot la cuvinte, le-am aruncat in coltul lumii precum niste ochelari de vedere folositi prea mult. Da, nu mai am nevoie de ochelari! Nu mai am nevoie de cuvinte, vad lumea si fara ele.
Sper langa tine, sper cu tine, sper pentru tine. Am renuntat pentru cateva clipe la lume, am aruncat-o intr-un colt al universului precum o masca folosita prea des. Da, nu mai am nevoie de masca, nu mai am nevoie de lume, te vad mult mai bine atunci cand suntem doar noi doi...

S-au scurs toate cuvintele dintre noi... Ma privesti si tacerea umple un gol de mult uitat in suflet. Ce gandesti? Ce simti? Nici macar ochii tai nu-mi spun ceva... dar...
E senin, e soare... lumina lumina lumina!
Colt de suflet, ramai pentru totdeauna!

No comments:

Post a Comment